Ősök nyomában

Családfa készítés egyszerűen

Reklám

Myheritage

Ajánlatok

Szoftverek

Utolsó kommentek

Archívum

Olyan jó, már magyarul is elérhető a myheritage!

2008.03.01. 10:18 - elde

Címkék: családfa myheritage családfa készítés

Nem is tudom, 1-2 évvel ezelőtt gondoltam, hogy össze kéne gyűjteni őseimet.

Keresgettem olyan programot, lehetőleg magyar nyelvűt, és ingyeneset, ami megfelel az elképzelésemnek, akkor fedeztem fel a myheritage-t.

Igaz, nem tudott még magyarul, de volt ingyenes része, és már akkor is tetszett a tudása.

Akkor, első neki buzdulásomban el kezdtem építeni a családfámat, fel is vittem pár adatot, de aztán megfeneklett az egész.

Így most nagy örömmel fedeztem fel, hogy már magyarul is elérhető, és nagyon sok új funkcióval bővült, talán újból neki kezdek, illetve folytatom, ahol abbahagytam.

Nagyon tetszik!

Köszönet, a rendszer üzemeltetőinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://myheritage.blog.hu/api/trackback/id/tr62359350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása